2011. december 29.

Szilveszter Rally első nap

Délelőtt pályabejárás, pipa. Az utcai GTV6 tök jól bírja a kiképzést, bár a váltóját hamarosan azért le kell majd cserélni, mert a kettes nagyon recsegős... tipushiba. Aztán délután az átvételeken is hamar átestünk, persze gond nélkül. Közben Balogh Jani meghozta a belső kameránkat, így ezentúl lesznek jó kis saját HD felvéteink arról, hogy mit össze bénázok a kocsiban menet közben. Persze a beállításokat még ki kell tapasztalni, de azt hiszem megoldjuk hamar.

Mondjuk az első napi esti gyorson - amit nevezhetnénk akár éjszakainak is, mivel vaksötét volt mire mi rajtoltunk - semmi értelmeset nem sikerült felvenni venni... túl sötét volt. Pontosabban az azért látható, hogy én mennyire nem láttam semmit, mivel a világításunk... hogy is mondjam... bőven hagy maga után kivánni valót. Röviden: szart sem ér. A négy gyári fényszóróról van szó, amik össze vissza állnak, és állítani nem nagyon van lehetőség... Hát igen, ilyen a közel harminc éves technika, örülök, hogy a helyén vannak a lámpák, nemhogy még oda viágítsanak, ahova kellene nekik. Előbb-utóbb, ha szükség lesz rá, felszívom magam és veszek egy plusz felszerelhető lámpasort, akkor majd nem számít, hogy a gyári lámpák mit tudnak.

Szóval az a lényeg, hogy szégyenszemre a versenyre nevezett három autós csapatunk utolsó idejét hoztuk össze Tomival a sötétben... Ja, igen, elfelejtettem mondani, hogy most Kapcsos Tomi navigálásával haladunk a kocsiban. Ő Traki VFTS-éből ült át, mert ott most más foglal helyet, és így Tomi épp ráért. Visszatérve a sötét mutaványra, nem magyarázkodni akarok, csak elmondom, hogy ebben a gáz időeredményben benne van két, de inkább három megpördülés, az egyik tolatással oldódott csak meg, plusz egy motor leállás is. A sötétet az is jellemzi, hogy mikor megpróbáltam újraindítani a motort, nem láttam a műszerfalon az önindító gombját, csak úgy bökdöstem, hátha eltalálom... Eltaláltam.

Az, hogy a pályából semmit sem láttam, de tényleg semmit, már csak mellékes... Na de majd pénteken, világosban... Később elmesélem..

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More