2009. január 24.

Kormányszervó

Nagyon érett már a dolog. Amikor 2008 év elején 16-os slickekre váltottunk kerékügyileg, már akkor éreztem, hogy ezt nem kéne... vagy gyúrnom kéne. De nem gyúrtam. Aztán év végén még egyet léptünk, már 17 collos kerekeken gurul a kocsi, és ezt már tényleg alig bírom tartani, nem hogy tekerni. Pécsen - ráadásul kicsit tré futómű beállítással - annyira elfáradtam a prológ végére, hogy az utolsó balost (már a fotocella után) nem bírtam tartani, és kiengedtem, amiből egy erőteljes padkázás lett.

Szóval eldöntöttem ennek véget vetünk. Ez azt jelenti, hogy mostanra el is készült Gábor barátom keze által, a Suzuki Alto elektromos kormányoszlopi szervójának beintegrálása. Kicsit zavar a dolog, mert ez az első, és eddig egyetlen nem Alfa Romeo alkatrész a kocsiban. Ja, de mégsem, hiszen már az injektorok sem Alfából vannak... na akkor mégsem zavar. (update: kiderült, hogy a befecsik mégis Alfából vannak... a 2.0 V6 Turbó cucca... no nembaj. De akkor sem zavar a szervó :))

Már a gyújtás ráadásakor megjön a segítség, és álló helyzetben is észvesztően jólesik a kormányzás... és remélem ez menet közben csak fokozódni fog. De menni még nem tudunk, mert nincs a kocsi alatt váltó... Szükség esetén a segítség fokozható a Suzuki Ignis szervójával, de előbb mindenképp ki kell próbálnom nagyobb sebességnél is, mert az sem jó, ha túl könnyű a kormánymozgatás.

Mindenesetre egy újabb fejlesztésen vagyunk túl, miközben néhány elkopott alkatrészt, és gyenge autóépítési megoldást is kicseréltünk-orvosoltunk. Következő lépésként kiveszem a motort, hogy a karosszéria munkákhoz ne legyen útban... amíg váltó nélkül vagyunk ezeket a munkákat kell időzíteni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More