2011. augusztus 23.

Készülünk...

A hétvégi fellépésre. Kicsit foglalkoztunk a kocsival. Tomci például gyújtást állított, én pedig még tegnap beszereltem az új benzinnyomás-szabályzót. Ez a kettő együtt már kicsit javított a motor forgatási tulajdonságon, konkrétan már könnyedén elforgott hatezerig. Tovább nem tudtam próbálni, mert közel volt a Sixty-Pizzéria, ahová ebédelni mentünk.

Aztán átjött EllBandi, a legendás Alfa szerelő, és segített bekötni a gyújtásjel-fokozót. Ez széria tartozáka néhány Alfának, de speciel a GTV-ben nem volt ilyen. Az enyémben volt, csak épp a legutóbbi átalakítás előtt, amikor üres kasztniig szedtük a kocsit, akkor én szereltem ki belőle, és nem emlékeztem, hogyan volt bekötve. Sajnos az elektronika sosem volt erősségem... De a nagyobbik baj, hogy Tomi ott sem volt amikor ezt kibontottam, így ő sem látta, és később, amikor összeraktuk a kocsit, akkor nem tudott rájönni, hogyan is kéne bekötni. De most jött Ell és megmutatta... én nem értem, Tomi szerint viszont egyszerű. Az zavarta meg, hogy valami csak ott van, de nincs bekötve, ő pedig be akarta azt is kötni, ezért nem jött össze... na mindegy. Ez most úgyis csak a váci verseny miatt kell, utána berakjuk az Etunt, és nem lesz rá szükség... gondolom...

Ezután ismét fordultunk egy hangos kört, és elég jól forog a motor... viszont baromi gyenge. Nem ilyen volt. Azt hiszem készülhetek egy új motorral is... És eldöntöttem, hogy egy lukkal előrébb teszem az ülésem, holnap ki is próbálom milyen így. Ja, és a hátsó rugózással is kell kezdeni valamit, mert túl lágyak a rugók... Van még munka a kocsival gazdagon... Olyan ez mint a házépítés, sosincs kész, csak épp valamilyen állapotban. Jó esetben használhatóban...

Közben felkerült a netre a nevezési lista. Ha ez a rajtsorrend is, akkor fel kötni a gatyát, mert Tyutyu simán utolér, de lehet, hogy a Botka is a 12 km-es gyorson... Nem örülök ha ők jönnek mögöttünk :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More