2012. március 2.

Karosszéria, váltó, miegymás...

Ott tartunk, hogy Csocsó, a lakatos megdolgozta a kocsi elején elkövetett folytonossági hibákat. Mostanra nagyjából el is készült vele, már "csak" a hűtő alatti lemezt kell pótolni. Ez annyira összegyűrődött, hogy nem is próbálta kiegyengetni, hanem kivágta, és egy másikat fog behegeszteni helyette. Ezt a másikat viszont előbb mérete kell vágni, és hajlíttatni. Ez viszont csak hétfőre készül el. Közben leegyeztettük az időpontot Lajcsival, a fényezővel is, aki már várja is a kocsit. Az elejét fogja újra összefestékezni, hogy ismét szép legyen.

Eközben a motor fejlesztéséhez is megrendeltük a következő jelentősebb cuccot, de ez még mindig titkos, majd ha megérkezett, megmutatom. A váltóról viszont szívesen mesélek. Tomci szétszedte, és kicsit megjavította a kapcsoló fület. Ez egy kis picike biz-basz amivel a fokozatokat lehet váltogatni. Arra gondoltunk - és a váltót gyártó ember is erre tippelt -, hogy azért tudom kihúzni üresbe, miközben harmadikban bent marad, mert ez a fülecske megkopott. Ha megkopik, akkor ugye kisebb lesz, és át tud csúszni az egyik résből a másikba, miközben a rudat, ami a fokozatot kapcsolja nem mozdítja.

Így aztán Tomci ráhegesztett erre a fülre, így növelve meg a méretét, majd beköszörülte a rés méretére ahol helyet kell foglalnia. Most pont kitölti a rést, és esélye sincs átlépni a másik résbe a rúd mozdítása nélkül... Remélem a fokozatban maradás parajelensége így megszűnik.

1 megjegyzés:

drukkolok a váltónak, hogy megjavuljon! :-)

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More