2012. november 20.

Programozás

Miután a motort sikeresen beindítottuk már csak a pontos beállítása, felprogramozása volt hátra. Ezt mindenképp profi szakemberre szerettük volna bízni, így ismerkedtünk meg Laczkó Tiborral. Első körben megmutattuk neki neki az ETUN elektronikánkat a hozzá való programmal, hogy megismerje miről is lenne szó. Miután átnézte a programot - és az nagyon tetszett neki -, vittük is hozzá az egész kocsit. Eljátszott vele néhány napig, majd Rototest fékpadon elvégezte a programozást. Örültünk.

Egyelőre 6000-es fordulatra állítottuk a tiltást, egyrészt mert elég az nekem, másrészt elég az most a motornak is. Majd ha felnőttem hozzá akkor toljuk tovább.

Az a lényeg, hogy a szinte teljesen széria belsejű motor az ITB-kkel és a verseny elektronikával, az alacsony kompresszió miatt teljesen megfelelő 95-ös benzinre programozva ezt tudja:

Hogy én mit tudok ezzel kezdeni a következő posztból kiderül :)

2 megjegyzés:

Ez szép kis eredmény, főtengelyre nem számolták vissza?

Plusz 10 százalék és az a főtengelyi adat.

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More