2009. január 20.

Váltó lent

Megkezdtük a felkészülést a 2009-es szezonra. Első lépésként a hátramenettől megfosztott váltót kell megjavítani, és leszervizelni. Ehhez még a múlt héten lebontottam a kocsiról a közel 70 kilós kombót.

Kuplung+váltó+difi+fék egyben. Maga a lebontás még nem is volt probléma, de az aknában állva a fejem fölött dolgozva már nem tudtam egyedül folytatni a műveletet. Féltem, hogy az ölembe pottyan...

Szombat van... ki tudna elugrani segíteni? - gondolkodtam. Szözsi pókerversenyre ment (amit meg is nyert... a mázlista)... Gyugyó épp gokartozni készült a legjobb ruhájában... Épp azon morfondíroztam, ki lehet még a közelben mikor befutott SPeti barátom, a kocsija téli kerekihez való csavarokat hozta - épp időben. Nosza beugrott mellém az aknába és leraktuk a padlóra a cuccot. Aztán elmentünk inni... ja, nem csak haza. (a fényképhez való történeti hűség kedvéért: később kivettem az aknából - szintén segítséggel)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More