2011. szeptember 20.

Dolgozunk, készülünk a hétvégére

Nem gondoltam volna, de először ismét lakatosmunka várt a kocsira az esztergomi versenyre való készületkor. Az történt, hogy kb. egy héttel a váci esemény után, épp a garázsban nézegettünk valamit Tomival, amikor észrevettük, hogy a GTV jobb első doblemezén van egy marha nagy repedés. És nemcsak a doblemezen, hanem átterjedt a sárvédő peremére is... Ez nem maradhatott így, azonnal felhívtam Macit a Tuningkasztninál. Másnap el is jött megnézni, és megbeszéltük, hogy mikor javítja meg. Ezen a képen a már megjavított, és kicsit meg is erősített doblemez-sárvédő találkozás látható... Mostanra meg már elvileg a festést is kijavtottuk, szóval ez már régi képnek számít.

Ahogy a lakatosmunka elkészült, azonnal kirántottuk a 3.0 motort a helyéről. Gyenge, sokat fogyaszt, eszi a vizet és a kartercsövén szinte folyik ki az olaj. Ezek voltak a számláján, szegény kidolgozta már magát. De nem dobjuk ki, belőle készül a következő Cuore Sportivo. A tél folyamán kapja meg a felújítást és a fejlesztéseket. Addig is, a hátralévő, tervbe vett versenyekre, meg, hogy bármikor üzemképes legyen a kocsi, egy ideiglenes motort raktunk be. (Persze, ez megintcsak leírva ment ilyen gyorsan...)

Ez a motor 2.8 V6. Ilyen nincs igazából, a 2.5 és a 3.0 keresztezéséből született. Kicsit pörgősebb mint a 3.0 és nyomatékosabb mint a 2.5 - állítólag. Nem tudom, mert nem volt még ilyenem. Ezt a motort nagyjából egy éve vettem, és a tréning autónak szánt Alfettába került volna. De a terv megváltozott, az Alfetta már a múlté, az utcai GTV motorja pedig nagyon jó, nem kell cserélni. Ezért ez a 2.8 csak úgy megmaradt... tartalékba... Hát most kicsit bevetjük, hogy ne unatkozzon.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More