2012. december 18.

Elvileg mehetünk...

... az idei Szilveszter Rally-n. A nevezést leadtuk, Peti, a lakatos pedig tartja magát a saját határidejéhez, így elvileg nem lesz akadálya a fellépésnek.





Már aznap amikor a kocsit elvittük Peti, a lakatos műhelyébe, sejthető volt, hogy minden rendben lesz. Peti volt az aki a sárvédő domborításokat készítette a kocsira, és már akkor is betérdeltem a munkájától, szakértelmétől. Most pedig miután néhány órát, de tényleg sokat (kétszer is eljött hozzánk a műhelybe), nézegette a romot, meg hümmögött, meg a fejét csóválta, miközben körbe-körbe járkált a kocsi körül, végül kinyögte, hogy ez egy hónap munka, de meg tudja csinálni... Engem csak ez érdekelt... A többire oda sem figyeltem, meg sem hallottam... MEG TUDJA CSINÁLNI... Érted. Ez a lényeg.

No, meg, hogy egy hónap... Akkor november 20-a volt, így simán látszott, hogy Szilveszterkor ott tudunk lenni a bulin... Szóval gyorsan kikaptuk a motort, hogy ne legyen útban, meg kiürítettük az utasteret, hogy ott is tudjon nyugodtan nyomatni, meg huzatni, meg amit ilyenkor szokás. Aztán jött Pötyi a trélerrel, és már vittük is a kocsit. De a legdurvább, hogy aznap este még visszamentem Petihez egyeztetni, és akkor az első sárvédő már kb. készen is volt...

Aztán vittem neki hátsó lámpákat, meg új első szélvédőt (amiket az Alfariumtól kaptunk, köszi), hogy lássa az eredeti pozíciókat, és hagytam dolgozni. Fel sem hívtam napokig, nem akartam zavarni. Aztán tegnap ő hívott.

Azt mondta, nagyjából készen van... Még kicsit simítgat rajta, menjek el hozzá nézzem meg...

Nos, ilyen emberekkel szeretek... sőt ilyen emberekkel lehet csak dolgozni. Minden a helyén. Amit ő még simítgatni szeretne azt én nem is látom - mondjuk ez meg az én bajom. De ez versenyautó, annak a két évnek ami még hátra van az életéből, bőven megfelel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More