2012. december 31.

Szilveszter Rally 2012 belső videok

Kicsi elmaradás van a storyline-ban, de hamarosan bepótolom. Addig is iderakom csokorba a szilveszteri belső kamerás felvételeket.

Menjünk időben visszafelé. Az utolsó gyorsasági, a ring belső duplán volt. Itt a végére kezdtem belejönni a féktávokba, szóval itt már majdnem gyorsan mentünk... Mondtam is Alexnek, hogy így kellene kezdeni reggel, és innen kéne gyorsulni. De ehhez még sokat kell menni...



A hatodik gyorsaságira is már teljesen száraz volt a pálya, és a nap is elég magasan volt, hogy csak kicsit zavarjon. Így próbálgattam a féktávokat csökkenteni, a kanyarsebességeket növelni... Volt, ahol egész jól sikerült. A ring hátsó kerítésénél, például ötödiket is kapcsoltam ám :)



A negyedik és az ötödik gyorsaságin nem készült felvétel, mert lemerült a kamerában az akkumulátor... De nem maradtunk le semmitől, mert nem történt semmi különös ott. Kicsit még fagyos volt az út, a nap is eléggé szembe sütött még... Szóval semmi extra, lassan mentünk. A harmadik gyorsaságin viszont (Ring belső) még működött, így látszik, hogy reggel még mennyire jeges volt az út, mennyire zavart a nap, és hogyan sikerült egy picivel rosszabb időt menni így, mint előtte este a sötétben... igaz, akkor legalább nem csúszott, de akkor sem láttam sokat...



És akkor az jöjjön a szombat reggeli első gyors. Én ilyenkor még aludni szoktam egyébként... Itt meg csúszott, szembe sütött, féltem az újabb kocsi-töréstől... szóval óvatoskodtam. Traki meg jól utolért, és megelőzött... Így jár aki lassan megy...



A legelső gyorsasági még pénteken este volt. Ahogy tavaly is, most sem láttam semmit a sötétben. A videon sem látszik semmi, nem is érdemes megnézni. Sejtettem, hogy így lesz, ezért a verseny előtt tervben volt a lámpasor készítés, de sajnos a pénzt elvitte a lakatos a tatabányai esés után... No majd jövőre lesz lámpasor, remélem :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More