2011. június 23.

7 megjegyzés:

zsíros a lencséd :-)

Tényleg az volt, de csak a képek készítése után fél órával jöttem, hogy miért homályosak :))

Eztet vegye meg:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/75-85-86-Alfa-Romeo-GTV-6-Alfetta-Sport-Clutch-Master-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4cf3dc5991QQitemZ330508818833QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Köszi:) már intézem is.

Kari nem tudnál ajánlani valakit aki bilsteint árul itthon?

Fastcar úr magának meg írhat levelet az ember. :-)

Bocs,

levélszemét-szűrőn fennakadt az iromány. Inkább gtv6.hu véggel írd levelet.
,625" és ,7" a két főhenger.
De egyébként kiszámolhatod a nyeregben lévő dugattyúk térfogatigényét is, hogy mondjuk 1mm elmozduláshoz mennyi folyadékot kell bepumpálni alá, és az összeset összeadod, amit egy helyről akarsz megtáplálni.

Itt akadtam el én is. Szerintem nincs "mondjuk 1 mm elmozdulás". Hiszen jó esetben a fékbetét hozzáér a féktárcsához, amikor fékezek, akkor csak nekinyomom... elmozdulás nincs. Rossz esetben van, de akkor az baj.

Megjegyzés küldése

Megosztás

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More